Facebook használat a szállodai értékesítésben | BDO Akadémia

Facebook használat a szállodai értékesítésben

Miért érdemes eljönni képzésünkre?

A Facebook algoritmusai folyamatosan csökkennek, 2-6% az elérés jelenleg az oldalon, ami attól is függ, hogy mennyire tudunk a szállodánk iránt érdeklődőkre hangolódni. Ráadásul ha stratégia nélkül, folyamatosan vagy csak bejegyzés kiemeléssel hirdetünk, a hirdetési költségeink növekednek jelentősen - miközben jobban, költséghatékonyabban és szállóvendégeink számára is érdekesebben kommunikálhatnánk.
Kurzusunkon a Facebook tartalommarketingtől, a bejegyzések és hatékonyságuk mérésén és chatbotokon át a felhasználót követő remarketing hirdetésekig áttekintünk mindent, ami ma egy hatékony közösségi média kommunikációhoz elengedhetetlen.

 

Tematika

  • Kommunikációs szabályok és közösségimédia-felületek
  • Facebook típusok hotelek számára
  • Élettartama, hype-jelentléte  a hotel szektorban
  • Facebook kommunikáció honlapnak történő megfeleltetése
  • Negatív hozzászólások kezelése
  • Szabáloys és szabálytalan kommunikáció megkülönböztetése
  • Szabálytalan nyereményjátékok
  • Rajongóbázis vs. foglalók - miért nem ugyanaz és hogyan óvjuk a rajongóbázist?
  • Facebook szabályok
  • EdgeRank algoritmus
  • Bejegyzések láthatósága
  • Oldalak beállításai, szerepkörei
  • Rólunk szóló hírek bemérése
  • Szállóvendlgek információs igényei és megjelenítése a Facebookon
  • Tartalommarketing
  • Bejegyzések optimális beállítása
  • Targetálás
  • Hashtag-, mention-használat
  • Optimalizálás
  • Bejegyzésekk hatékonyságának mérése,  elemzése, javítása
  • Foglalási motor optimalizálása Facebookon
  • Chatbotok
  • Hirdetéskezelés
  • Legfontosabb hirdetési szabályok és beállítások
  • 20% szabály
  • Bejegyzés kiemelése vs. hirdetéskezelő
  • CT, CPC, CPA
  • Hirdetési fiók kialakítása, szerepkörök, számlázás

 

Oktató 

KLAUSZ MELINDA

Klausz Melinda a kozossegi-media.com ügyvezetője, 2007 óta foglalkozik céges közösségimédia-marketinggel.
Hét különböző altémájú könyve jelent meg a közösségi médiáról az internetbiztonságtól a közösségimédia-konfliktuskezelésen át a mérésig, amelyeket több felsőoktatási intézményben tananyagként használnak.

A Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseinek oktatója, a Centrál Médiaakadémia, a Magyar Marketing Szövetség, a Piac és Profit, Gazdagmami konferenciák és workshopok rendszeres előadója.

A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának egykori marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook hirdetését, azóta a Magyar Marketing Szövetség 4, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki cégét.

DJ-ként is dolgozik, Selector Emka néven a Jazzy Rádió és az Orfeum, a pesti mulató rezidense, a Petőfi Rádió 2012-es, a VIVA TV 2015-ös DJ versenyének TOP10 Dj-je.
 

 

 

 

További információ

+36 1 235 3010
Demus Péter

Demus Péter
peter.demus@bdo.hu

Business Development Manager


Érdeklődés esetén kérjük, írjon a kepzes@bdo.hu e-mail címre!