Szállodai telefonos szobafoglalási technikák képzés | BDO Akadémia

Szállodai telefonos szobafoglalási technikák képzés

A képzést ajánljuk:

Szobafoglalási vezetőknek, szobafoglalási beosztottaknak, recepciósoknak, éjszakás recepciósoknak, akik napi munkájuk során egyéni vendégek telefonos érdeklődéseit kezelik, hogy elsajátítsák, hogyan lehet a telefonos kommunikációjuk az érdeklődő vendégekkel még inkább értékesítés-orientált.

Tematika

  • a telefonos kommunikáció szabályai
  • a szálloda célcsoportjainak szükségletei, a testreszabott hotel bemutatás és ajánlat
  • a telefonos érdeklődések/foglalások hatékony kezelésének 12 lépése
  • upselling lehetőségek (magasabb szobatípus, drágább csomagár)
  • a technika begyakorlása (magyar / angol nyelven)

Tréner

GYENES ÁKOS
igazgató, BDO Online Szállodai Tanácsadó üzletág
A szakember a Veszprémi Egyetemen szerzett idegenforgalmi közgazdász diplomát 2001-ben. Több mint 10 éves hazai és külföldi szállodai tapasztalattal rendelkezik, amelyet többet között az Accor-csoport különböző hotelmárkáiban szerzett front office, üzemeltetés, értékesítés, revenue & yield, valamint online marketing területeken. 2011 óta tanácsadóként, trénerként segíti több hazai és külföldi turisztikai projekt, illetve hotel értékesítési és online marketing munkáját.

 

További információ

+36 1 235 3010
Demus Péter

Demus Péter
peter.demus@bdo.hu

Business Development Manager


Érdeklődés esetén kérjük, írjon a kepzes@bdo.hu e-mail címre!