Employee experience fejlesztése és működtetése a gyakorlatban | BDO Akadémia

Employee experience fejlesztése és működtetése a gyakorlatban

Postacím: 1476 Budapest, Pf. 138

Fontos Önnek, hogy a jó szakembereket ne csak megtalálja, hanem meg is tudja tartani?

Szeretné egyszerűbbé és olcsóbbá tenni a toborzást?

Tudni akarja, milyen trükköket vetnek be más cégek?

Kíváncsi, hogyan lehet még vonzóbb munkáltató?

 

Legyen kiemelkedő szakértője a témának!

Mit ad Önnek képzésünk?

A képzésünkön választ keresünk arra, hogy miként lehet olyan munkavállalói élményprogramokat létrehozni, amely

  • a vállalat működéséhez szükséges tehetségeket is vonzza
  • a munkatársakat a legjobb teljesítményre ösztönzi, miközben a munka élményt is nyújt nekik, és jól érzik magukat a munkahelyükön.

A munkaerő megtartásában és vonzásban élen járó cégek kiemelkedő munkavállalói élményt nyújtanak a teljes munkavállalói életút során. Választ adnak munkatársaiknak arra is, hogy mi az a cél, amiért érdemes nap, mint nap felkelni, és bemenni dolgozni, amely túlmutat azon, hogy mit és hogyan csinálunk.

 Nézze meg videó ajánlónkat: Link

 

 A jövő vállalatai a munkavállalókat középpontba helyező szervezeti működést és üzletpolitikát folytatnak, hiszen a sikeres cégek példája is mutatja, hogy a munkavállalókkal való törődés üzleti haszonként is megjelenik.

Szó lesz arról is, hogy miként alakítsuk a jövő munkahelyeit, hogy a munkatársaink jó közösséget alkossanak, a cégünkben befogadó kultúra uralkodjon, magas szintű kommunikáció működjön, és a vállalat gondoskodjon a munkavállalók jóllétéről is annak érdekében, hogy a munkavállalók és a vállalat is „jól” járjon.

Megmutatjuk, hogyan legyen még jobb a szakmámban!

 

Miért jöjjön el képzésünkre?

Mert az on-line munkavállalói élmény mérési eszközünk alkalmazásával a képzés során azonnali visszajelzéseket kaphatnak a résztvevők a vállalati munkavállalói élményprogramjaik jelenlegi működéséről, erősségeiről, fejlesztendő területeiről.

Tapasztalatcserét valósítunk meg, és közösen gondolkodunk új megoldásokon is, amelyeket mindenki hazavihet, és a saját vállalatánál beépíthet a képzést követően.

Utókövetéssel segítjük, hogy a gyakorlatba ültetés minél egyszerűbben megvalósíthatóvá váljon.

Kiknek ajánljuk képzésünket?

Cégvezetőknek, HR vezetőknek, Csoportvezetőknek, recruitereknek és azoknak, akik a munkavállalói élmény tökéletesítésén dolgoznak.

Tematika

  • Munkavállalói életutunk megélése a cégünknél
  • A munkavállalói élményprogram felépítése - fluktuáció csökkentés, a munkaerő megtartása és vonzása a munkavállalói élményprogram segítségével 
  • Az élményprogram elemeként azonnal alkalmazható best practice megoldások bemutatása, tapasztalatcsere, programfejlesztés a résztvevők vállalatainak példáján
  • Működtetési feladatok és hatáskörök (HR, PR és kommunikáció, vezetők között) az élményprogram kulcselemeiben (pl. toborzás-kiválasztás, betanulási időszak, célkijelölés, elismerés-visszajelzés-dicséret, értékelés, egyéni fejlődés támogatása, csapatépítés, az élményprogram belső és külső kommunikációja)
  • Az élményprogramhoz kapcsolódó teljesítményindikátorok (KPI-ok)
  • Útravaló tippek és javaslatok

Kiknek ajánljuk 

Employer branding képzésünkről mondták:

„Tapasztalat cserének nagyon jó. Hasznos információkat kaptunk más vállalatokról is.”

Bartha Nóra - FRESSNAPF-Hungária Kft.

 

„Inspiráló, rengeteg ötletet adó előadás, az Employer Branding eszenciája.”

Fuchs Adrienn - MÁV Zrt.

 

„Inspiráló, könnyen befogadható.”

Somodi Bernadett - EOS Faktor Zrt

 

„Az Employer branding hiányosságát fel kell ismerni a vállalatoknak, ehhez ez a képzés kiváló segítséget tud nyújtani.”

Zsoldos Nikolett - EOS Faktor Zrt

 

Tréner

„Én abban hiszek, hogy a munkáltatói márkaépítés során nem egyedi kommunikációs akciókkal, hanem tudatos, integrált munkáltatói stratégia építésével érdemes haladni, amely során a munkavállalói élményprogram rendszerszintű felépítése kiemelten fontos.”

HOLLÓSI SZABOLCS

Közel 20 éves tapasztalattal rendelkező emberi erőforrás-fejlesztési, területfejlesztési, vállalkozásfejlesztési szakértő, business coach, tréner (Grow trénerképző), munkáltatói márkaépítő (egyedülálló végzettségét az Employer Branding College kurzusán „Certificate in Employer Brand Leadership” néven szerezte az országban másodikként). Stratégiai tervezés és a különböző szektorok (vállalati és állami, önkormányzati, civil, oktatási, tudományos) és az emberek közötti együttműködések szervezése, ösztönzése a legfőbb erősségei. Az emberközpontú munkahelyek fejlesztése mellett a társadalmi vállalkozások szakmai támogatása, és fenntartható CSR programok tervezése is szívügyei. A saját tulajdonú BFH Európa Kft. 2003-as megalapítása előtt dolgozott önkormányzati szektorban, multinacionális vállalatnál (Philips Components), non profit szervezetnél és regionális fejlesztési ügynökségnél is.

https://www.linkedin.com/in/hollosiszabolcs

 

További információ

+36 1 235 3010
Demus Péter

Demus Péter
peter.demus@bdo.hu

Business Development Manager


Érdeklődés esetén kérjük, írjon a kepzes@bdo.hu e-mail címre!

Korábbi üzleti képzéseink


Előadó: Hartmann Krisztina, Bencz Zoltán, Lerf Andrea, Braun Katalin

Előadó: Soós Tamás

Előadó: Dr. Soós Andrea

Előadó: Nagy István Ottó