Vezetőképzés - Produktivitás, megtartás, növekedés | BDO Akadémia

Vezetőképzés - Produktivitás, megtartás, növekedés

A BDO Akadémia tisztelettel meghívja Önt a

VEZETŐképzés - Produktivitás, megtartás, növekedés

című képzésre,
mely a BDO Magyarország előadótermében
kerül megrendezésre. 

Tematika

Produktív munkahelyi légkör kialakítása és fenntartása

Szervezeti szinten a produktív munkahelyi légkört a vezetők, az egységek, a munkatársak közötti határok egészsége határozza meg. Ha a határok egészségesek, akkor mindenki a feladatra tud összpontosítani, a határokra nehezedő nyomás egyensúlyban van, és jól leképezi a szervezeten belüli kohéziót.

A műhely eredménye

A workshop alkalmával elméleti betekintést nyújtunk a szervezeti és vezetői határokról és feltérképezésük módjáról, valamint eszközöket nyújtunk az optimális szervezeti határok kialakításához. A produktív munkahelyi légkör kialakítása és fenntartása érdekében megismertetjük a résztvevőket a kohézió növelésének legújabb módszereivel.
 

Innovációs műhely

Az innovációt gyakran véletlenszerűen megjelenő, kevéssé ellenőrizhető folyamatként tartják számon. Lehetséges azonban olyan környezet megteremtése, amelyben az innováció törvényszerűen megjelenik. A műhely során több, gyakorlatban alkalmazható megközelítéssel és módszerrel ismerkedünk meg. E módszerek részben egyéni, részben csoportos gondolkodásra és bevonódásra építenek.

A műhely eredménye

Olyan innovációs javaslatok születnek, amelyek a cég életében közvetlen haszonnal járnak. Segítséget adunk abban is, hogy milyen úton érdemes elindulni a megvalósítás során, és hogyan kerüljük el a várhatóan fellépő nehézségeket.
 

Tárgyalás mesterfokon

A tárgyalásra való felkészülés, a tárgyalási technikák ismerete és alkalmazása képessé teszi a vezetőket a lényegesen hatékonyabb folyamatokra és eredményekre. Ezeknek a sikeressége kihat a kapcsolatok minőségére, a tárgyalást követő munka színvonalára és a célok elérésére.

A műhely eredménye

A workshop során gyakorlatokkal és tárgyalási szimulációkon keresztül tapasztalhatóak meg és sajátíthatóak el a különböző technikák és fogások. A tárgyalások dinamikája érthetőbbé válik. Eltérő tárgyalási pozíciókat is átbeszélünk, ahol gyakorlatokkal feldolgozzuk mikor milyen tárgyalási stratégiát érdemes alkalmazni.
 

Multigenerációs menedzsment

Jelenleg hat generáció él együtt, amelyből 4-5 generáció tagjai aktívak a munkahelyeken is. Bizony komoly kihívást jelenthet a vezetők számára, hogy mind az idősebb, mind a fiatalabb kollégák nyelvét értse, megértse motivációit, mozgatórugóit, hogy miként lehet a különbözőségek, konfliktusok kinagyítása helyett a szinergiára törekedni. Az Y generáció hívta fel a figyelmet a generációs kérdésre, és a munkaerőpiacra egyre aktívabban belépő Z generációs munkavállalóknál fog csúcsosodni a helyzet. Érdemes megtanulni, megérteni, kezelni őket, mindezt úgy, hogy a nagyszámú nyugdíj előtt álló kollégák tapasztalatának átadására is teremtsünk teret, és közelítsük őket egymáshoz.

A műhely eredménye

A workshop lehetőséget enged arra, hogy megismerjük a generációs elmélet alapjait, az egyes generációk alapvető tulajdonságait, preferenciáit. A tipikus korosztályi konfliktus helyzetekre nézünk rá, megoldási lehetőségeket vázolva rájuk. Megnézzük, hogy mit tehet egy vezető, annak érdekében, hogy a különböző korú kollégák között még hatékonyabb legyen a munkavégzés. Fontos kérdés, hogy a fiatalokat miként lehet bevonzani, utánpótlást találni és nevelni, erre vonatkozóan is megnézünk jól működő példákat, lehetőségeket.
 

Trénerek

Hartmann Krisztina HARTMANN KRISZTINA

Több éves marketingvezetői, vállalati tanácsadói, valamint felsővezetői tapasztalattal rendelkezik. Külföldi tulajdonú nagyvállalatnál, és hazai tulajdonú innovatív IT vállalatnál is részt vett üzleti kommunikációban, szervezeti átalakításokban, stratégiai és üzleti tervezésben, vállalatirányítási rendszerek bevezetésében, új divízió felépítésében.
2004 óta folyamatosan foglalkozik új szervezetek stratégiai szintű felépítésével, fejlesztésével, és átalakításával.
Szervezetfejlesztői felkészültségét a Samling team- és csoportos coach képzése, az Intact Academy többéves tranzakcióanalízis képzése (szervezetfejlesztő, executive coach), valamint számos szakmai továbbképzés elvégzése, és sok éves üzleti tapasztalat garantálja.
Rendszeresen publikál, és tart előadásokat szervezeti viselkedés, stratégiai tehetség menedzsment, motiváció és változásvezetés témákban.

 

DR. BENCZ ZOLTÁN

Az elmúlt 15 évben tapasztalatot szerzett Nemzetközi marketing osztályvezetőként, Üzletfejlesztési vezetőként, tanácsadói és konzultánsi munkát végzett üzletfejlesztés és marketing területén, valamint egyéni és csoportos coaching fejlesztést tartott az üzleti élet, főleg a gyógyszeripar és az oktatás területén. Több TÁMOP és TIOP projektben dolgozott vezetői coachként és képzőként.
2016-ban Elvégezte a Pennsylvaniai Egyetem Gamification (játék-alapú képzés) kurzusát, jelenleg a Blooment alapítvány mentorált oktatási programjának munkáját segíti a céges kapcsolatok kiépítésével.
Emellett rendszeresen tart képzéseket és vezetői coachingot, elsősorban az üzleti szektorban.

 

BRAUN KATALIN

Tizenhat év hazai és nemzetközi felsővezetői tapasztalattal, 2010. óta integrált coachként, trénerként és 2011. óta család- és szervezetállítási vezetőként dolgozik.
Főbb tanulmányai: BME-en szerzett Építőmérnöki diploma, Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán szerzett Nemzetközi Marketing területen közgazdász diploma, Postgraduate Diploma in Management at Hogheschool van Amsterdam, Postgraduate Diploma in International Business at University of Bristol in association with Ecole Nationale Des Ponts et Chaussées, Executive M.B.A. at Ecole Nationale Des Ponts et Chaussées in association with University of Bristol.
Az USA beli L.I.F.T. International-nél szerezte integrált coaching ismereteit, majd Magyarországon az Akkreditált Coach minősítést, és a Rendszerakadémián család- és szervezetállítást tanult.

 

LERF ANDREA

Fejlesztő szakember, cégek és személyek egyéni illetve csoportos fejlesztésével foglalkozik. 2010 óta egyre több HR szakemberrel került kapcsolatba, és arra lett figyelmes, hogy a legtöbben arról számoltak be nekik, hogy nem értik a mai fiatalokat, nehezebben találják meg a közös hangot velük, és ehhez kértek segítséget. Mivel Andrea eredetileg közgazdász és a marketingkutatás területén is dolgozott régebben, elkezdett adatokat, információkat keresni, ami alátámaszthatja ezt a felvetett problémát. Akkor szembesült azzal, hogy még nemzetközi szinten akadtak források, addig Magyarországon alig. Ekkor fogalmazódott meg benne, hogy érdemes elkezdeni kutatni ezt a területet, így 2011 óta folyamatosan ezt is teszi. Több saját kutatással a háta mögött, illetve számtalan előadással, céges és oktatásbeli tapasztalattal mára egyfajta küldetésének érzi, hogy átadja tudását a generációkról, hogy miként lehet a szinergiára fókuszálva előmozdítani az együttműködést, ahelyett, hogy egy-egy korosztályt kiemelve inkább a konfliktusokat erősítsük.

 

További információ

Demus Péter

Demus Péter
peter.demus@bdo.hu

Business Development Manager


Érdeklődés esetén kérjük, írjon a kepzes@bdo.hu e-mail címre!

Korábbi üzleti képzéseink


Előadó: Hartmann Krisztina, Bencz Zoltán, Lerf Andrea, Braun Katalin

Előadó: Soós Tamás

Előadó: Dr. Soós Andrea

Előadó: Nagy István Ottó