2018 a munkavállalói élmény éve | BDO Akadémia

 

"Még éppen csak kezdenek megbarátkozni a cégek az ügyfélélmény fogalmával, máris ki kell jelentenünk: aki itt tart, le van maradva. Az ügyfélélmény fejlesztése önmagában már kevés. A harc már nem itt, hanem a munkavállalói élmény javításának területén folyik a vállalatok között." - olvashatjuk a Budapest Lab összefoglalójában, és mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy nyárra valóban ki is derült, mennyire fontos a fluktuáció alacsonyan tartásában a jó munkavállalói élmény kialakítása. A BDO Akadémián szeptemberben új képzés indul, melyen megismerkedhet az aktuális trendekkel, best practice-ekkel, valamint tapasztalatot cserélhet a hasonló cipőben járó vállalatvezetőkkel, HR-esekkel.

Tematika és jelentkezés: (Hogy) lehet élmény is a munka? Employee experience fejlesztése és működtetése a gyakorlatban